Maria Bagaria absolvida “por falta de provas” da comissom de sabotagens nas obras da minicentral hidroeléctrica da Merca
21 de noviembre de 2008.
A militante independentista Maria Bagaria foi absolvida “por falta de provas” das acçons realizadas em 2004 contra as obras da minicentral hidroeléctrica da Merca.
O auto que vem de emitir a ‘Audiencia Nacional’ exculpa à militante galega de qualquer responsabilidade penal, umha vez que assegura que é impossível atribuir a comissom das sabotagens à sua pessoa.
Maria Bagaria absolvida “por falta de provas” da comissom de sabotagens nas obras da minicentral hidroeléctrica da Merca
O auto que vem de emitir a ‘Audiencia Nacional’ exculpa à militante galega de qualquer responsabilidade penal, umha vez que assegura que é impossível atribuir a comissom das sabotagens à sua pessoa. Remata assim este periplo repressivo da cidadá galega, cuja causa, apesar de ser própria dum julgado ordinário, rematava a primeiros deste mês no tribunal de excepçom como delito de “terrorismo”.
A notícia vem de comunicá-la nesta tarde o advogado da militante independentista Guillerme Presa. Recordamos que sobre Maria Bagaria pendia desde o passado dia 5 umha possível condena de 3 anos de prisom pola sua presunta participaçom nas sabotagens incendiárias realizadas em 2004 contra camions que participavam nas obras de construçom da minicentral hidroeléctrica da Merca. A jovem galega termina assim um processo que se iniciava com a sua detençom dias depois da liberaçom de tod@s @s detid@s na ‘Operación Castiñeiras’ de 2005.
Três anos de processo
O auto confirma a tese da defesa no sentido de que a atribuiçom dumha responsabilidade penal por estes factos à militante independentista era absolutamente injustificada. Aliás, trás a absoluçom, encerra-se também a possibilidade demandada polo seu advogado de que o caso fosse tratado num julgado natural, e nom num tribunal especial, umha vez que os factos de nengum modo eram enquadráveis na tipologia de delitos que as autoridades espanholas definem como “terrorismo”.
Rematam assim mais de três anos de processos burocráticos ligados ao juízo de Maria Bagaria. Vaia desde aqui, neste momento de felicidade colectiva, a nossa saudaçom à companheira e patriota galega e a parabenizaçom a todos aqueles e aquelas que nestas semanas sustentárom umha dinámica nacional de contestaçom aos processos de Madrid que fijo impossível a sua ocultaçom informativa.
PRES@S À RUA, A LUITA CONTINUA!
DEFENDER A TERRA NOM É DELITO!
AVANTE A LUITA POLA INDEPENDÊNCIA!
Fuente: Ceivar
Otra independentista gallega absuelta tras ser juzgada en la Audiencia Nacional
La militante independentista Maria Bagaria fué absuelta “por falta de pruebas” de las acciones realizadas en 2004 contra las obras de la minicentral hidroeléctrica de Merca. El auto que emitió la ‘Audiencia Nacional’ exculpa a la militante gallega de cualquier responsabilidad penal, una vez que asegura que es imposible atribuír la comisión de los sabotajes a su persona. Termina así este periplo represivo de la ciudadana gallega, cuya causa, a pesar de ser propia de un juzgado ordinario, terminaba a primeros de este mes en el tribunal de excepción como delito de “terrorismo”.
La noticia la comunicó esta tarde el abogado de la militante independentista Guillerme Presa. Recordamos que sobre Maria Bagaria pendía desde el pasado día 5 una posible condena de 3 años de prisión por su presunta participación en los sabotajes incendiarios realizados en 2004 contra camiones que participaban en las obras de construcción de la minicentral hidroeléctrica de Merca. La joven gallega termina así un proceso que se iniciaba con su detención días después de la liberación de tod@s l@s detid@s en la ‘Operación Castiñeiras’ de 2005.
Tres años de proceso
El auto confirma la tesis de la defensa en el sentido de que la atribución de una responsabilidad penal por estos hechos a la militante independentista era absolutamente injustificada. Además, tras la absolución, se encierra también la posibilidad demandada por su abogado de que el caso fuese tratado en en juzgado natural, y no en un tribunal especial, una vez que los hechos de ningún modo eran encuadrables en la tipología de delitos que las autoridades españolas definen como “terrorismo”.
Terminan así más de tres años de procesos burocráticos ligados al juicio de Maria Bagaria. Vaya desde aquí, en este momento de felicidad colectiva, nuestro saludo a la compañera y patriota gallega y la felicitación a todos aquellos y aquellas que en estas semanas sustentaron una dinámica nacional de contestación a los procesos de Madrid que hizo imposible su ocultación informativa.
Fuente: Kaosenlared