Okupación en Xixón. Nace el CSOA La ReFLEXón

12 de julio de 2008.

En la tarde del viernes 11 de Junio un grupo de activistas sociales recuperó un espacio en Xixón: la antigua fábrica de Flex, situada en el barrio de La Calzada.

Nace el CSOA La ReFLEXón. Un espacio libre de la especulación y de la individualidad.

El edificio fue cerrado hace más de diez años por reajuste de plantilla. El inmueble se encuentra en buenas condiciones, pero el cúmulo de escombros es considerable.

La entrada se realizó a las 16.30, media hora después se presentaron dos patrullas de la policía nacional y parejas de secreta, estuvieron en el lugar durante unas dos horas. Cinco personas fueron identificadas en las zonas aledañas al edificio. Mientras tanto desde el portal contrainformativo Glayiu se llamó a la solidaridad.

SOÑAMOS CON UN ESPACIO PÚBLICO

Un espacio autogestionado.

Libre de la especulación.

Libre de la individualización y el aislamiento al que nos someten las actuales relaciones laborales, económicas y sociales impuestas desde muy arriba.

Abierto a las personas, los movimientos sociales y vecinales.

Un espacio para construir.

Un espacio para reFLEXionar.

Un lugar para encontrarse.

Para combatir el aburrimiento.

Para hacer cuña.

Y muncho más...

... tolo que la xente que lu construya imaxine...

Cuerren tiempos nos que’l poder nos impón crisis, recortes nes conquistes sociales, especulación, privatizaciones y un pensamiento únicu basáu nos principios del “incuestionable” capitalismu.

A la vez cuerren tiempos nos que quieren frayar los procesos de llucha coleutiva nagüando por que les nueses mentes porten una mezclolanza de pasividá y conformismu ya afondando la insolidaridá y l’egoísmu.

Ensin dubia cuerren tiempos nos que fai falta Reflexón….

Por eso ye ñaz el CSOA “La ReFLEXón”.

Col enfotu crear un espaciu onde axuntar a la xente alrodiu d’un proyeutu tresformador, un grupu heteroxéneu de persones decidimos rehabilitar una vieyu edificiu abandonáu, asitiáu nel barriu xixonés de La Calzada

Nagüamos por facer d’esti llugar un Centru Social Autoxestionáu onde desendolcar la xera tresformadora que carauteriza a los CSOA.

Nagüamos por plantegar y crear alternatives al sistema social, económicu y cultural impuesto altraviés del fomentu la cultura alternativa, la formación crítica y la defensa d’unos valores igualitarios y solidarios.

Nagüamos pola creación d’un espaciu constructivu y horizontal, onde axuntar baxo un mesmu techu a persones y coleutivos d’estremaes sensibilidaes que tengan l’oxetivu común de construir un mundu meyor.

Nagüamos por ufiertar a los vecinos del barriu La Calzada y de la ciudá de Xixón un llugar d’alcuentru onde compartir ilusiones, esmolecimientos y trabayar pol barriu, dando-y vida a l’antigua fábrica de la FLEX, llugar muertu n’un barriu afectáu gravemente pola reconversión y que, dempués de diez años, resucita como CSOA.

Ye por eso que’l CSOA “La ReFLEXón” ñaz n’un espaciu abandonáu col enfotu de convertise nun llugar onde construir, deprender, axuntar y plantegar alternatives a les coses que queremos camudar.

Queden invitaos toles persones de toa condición, movimientos sociales, organizaciones xuveniles, vecinos y vecines y xente de toa mena a participar na construcción d’esti espaciu...

Si tu tamién ties interés en facer la mesma xera que nos, nun dubies en pasate pol:

CSOA “La ReFLEXón”.
Avd. Príncipe de Asturias, 19
La Calzada, Xixón.

BUS 1, 4, 12 y 16. Parada Cuatro caminos.

Abrazos. Construyendo suaños...

Fuente: Glayiu

Noticias de interés:

Por un CSOA n’Asturies

El por qué de un CSOA en Asturies


Descargar
Peso: 122.4 KB
Res: 600 x 620 px
Descargar
Peso: 168.7 KB
Res: 600 x 800 px
Versión PDF: Descargar artículo en PDF | Enlace permanente: https://info.nodo50.org/668