Disponibilizamos todas as convocatórias da esquerda nacional no Dia da Pátria Galega 2014

24 de julio de 2014. Fuente: Diario Liberdade

Mais um ano, o Diário Liberdade estará em Compostela nos dias 24 e 25 de julho, para informar do desenvolvimento das manifestaçons e doutras iniciativas lúdicas e reivindicativas em torno da reivindicaçom nacional galega.

Avançando em ordem cronológica, AMI anunciou umha performance às 10 da manhá e um jantar popular às 14 horas, ambos no CSO Escárnio e Maldizer de Compostela.

Polas 16 horas do 24 de julho, "na zona velha" da capital galega, começam os eventos convocados para a parte da tarde. Trata-se de um anónimo "Lipdub pola Independência" que vai ser filmado a partir dessa hora e cuja cançom base e convocatória estám na rede.

Às 17 horas, Fórum pola Ruptura Democrática na Faculdade de Filosofia da USC, organizado pola Anova, com participaçom de X. M. Beiras, do basco Ander Rodríguez (EH-Bildu), os cataláns Eudald Calvo (CUP) e Gerardo Pisarello (Guanyem) e o espanhol Alberto Garzón (IU).

Duas horas mais tarde, às 18 horas, começa na praça da Galiza a sétima ediçom da Cadeia Humana pola Liberdade das Presas e Presos Independentistas, convocada pola organizaçom solidária antirrepressiva CEIVAR. Além de rodear por completo essa central praça da capital, costuma converter-se em marcha pola zona velha da cidade.

Já às 20 horas, com saída na Alameda, parte a única convocatória unitária deste ano. É a manifestaçom independentista juvenil, que polo segundo ano consecutivo consegue ajuntar o fragmentado campo das entidades de jovens independentas e soberanistas. Elas som: AGIR, AMI, BRIGA, Comités, Galiza Nova, Isca!, LEG e Xeira. Oito organizaçons que convocam sob a legenda "A mocidade mantendo viva a Galiza: Independência".

A seguir à mobilizaçom, BRIGA propom um concerto no Cámpus Sul, em frente à Faculdade de Engenharia Química, na que vai ser a sua décima Jornada de Rebeliom Juvenil. Música galega e basca com Liska!, Raiva, Betagarri e Atzembla, a partir das 22 horas.

Ainda na noite do 24 de julho, o Festigal acolhe todo o tipo de eventos musicais, editoriais e culturais. É no Cámpus Sul da capital galega.

25 de julho: Três manifestaçons e um comício

No Dia da Pátria, três manifestaçons fôrom convocadas no ámbito do soberanismo e do independentismo de esquerda.

A primeira e mais multitudinária será a do BNG, que parte da Alameda às 12 do meio-dia. "Em pé por Galiza! Soberania, democracia e direitos" é o mote. A seguir organiza jantar no Cámpus Sul.

À mesma hora, no Panteom de Galegos Ilustres, Compromisso por Galiza organiza umha oferta floral com discurso de X. M. Báscuas.

A esquerda independentista manifesta-se também na Alameda, com saída às 12h30 na convocatória de NÓS-Unidade Popular: República galega, feminista e socialista" é a legenda proposta. O jantar será do parque de Belvis.

A terceira convocatória é de Causa Galiza, com a legenda "Independência para vivermos com dignidade no nosso país". A seguir, romaria popular no parque de Lasalle.

À mesma hora, Anova inicia o seu comício na praça 8 de março. Falará Xosé Manuel Beiras. Posteriormente, jantar no parque de Belvis.

Diferentes convocatórias de caráter comarcal e local espalham-se nestes dias um pouco por todo o País. Delas estamos a tentar informar no Diário Liberdade, agradecendo a comunicaçom das mesmas para irmos completando a programaçom desta nova ediçom do Dia da Pátria.


Versión PDF: Descargar artículo en PDF | Enlace permanente: https://info.nodo50.org/5379